logo

Algemene voorwaarden

  • Home
  • Algemene voorwaarden

BEHANDELVOORWAARDEN:

– Deze algemene voorwaarden gelden voor iedere overeenkomst tussen  Salon2go en de klant waarop deze algemene voorwaarden van toepassing zijn verklaard.

– Eventuele afwijkingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk of elektronisch zijn overeengekomen.

– Kennelijke fouten of vergissingen op de website, in folders of publicaties van Salon2go binden niet.

TARIEVEN:

– Een samengestelde prijsopgave verplicht de kapper niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs. 

Aanbetaling voor Langdurige Behandelingen

Voor behandelingen die een aanzienlijke tijdsduur vereisen, wordt een aanbetaling van 40% van het totale bedrag in rekening gebracht.

De aanbetaling dient te worden voldaan door de klant bij het plannen van de behandeling en voordat de daadwerkelijke behandeling begint.

Algemene Voorwaarden voor Gebruik van Beeldmateriaal op Sociale Media.

1 Deze algemene voorwaarden regelen het gebruik van beeldmateriaal (foto’s, video’s, en andere visuele content) verstrekt door de klant aan Salon2go voor publicatie op sociale media.

1.2 Door mondelinge toestemming te verlenen voor het gebruik van beeldmateriaal, stemt de klant in met de bepalingen uiteengezet in deze algemene voorwaarden.

Salon2Go maakt gebruik van diensten van derde partijen, waaronder Salonized, Treatwell, Mailchimp, en Social Deal. Wij wijzen erop dat Salon2Go niet aansprakelijk is voor het gebruik van uw e-mailadres door deze externe partijen. Raadpleeg de algemene voorwaarden van deze dienstverleners voor meer informatie over hun privacybeleid en gegevensbeheer.

  1. Mondelinge Toestemming

2.1 Mondelinge toestemming wordt beschouwd als een bindende overeenkomst tussen de klant en Salon2go voor het gebruik van het verstrekte beeldmateriaal op sociale media.

Voor het opzeggen van een mondelinge afspraak en het intrekken van toestemming voor gebruik van beeldmateriaal, verzoeken wij u vriendelijk dit schriftelijk aan Salon2Go te melden conform onze algemene voorwaarden. salon2goboz@gmail.com

– De klant verbindt zich met de kapper om de hiervoor afgesproken prijs te betalen. Indien dit niet voor de behandeling besproken is gaat de kapper er vanuit dat onze tarieven de klant bekend zijn. Onze tarieven zijn te vinden op onze website onder het kopje: prijzen

AANSPRAKELIJKHEID

– De kapper garandeert dat de in de kapsalon uitgevoerde behandeling voldoet aan de eisen van vakbekwaamheid. Zij maakt daarbij gebruik van deugdelijke middelen en materialen.

– De kapper mag ten aanzien van de verrichte behandeling er vanuit gaan dat de klant in goede lichamelijke conditie verkeert. Omstandigheden bij de klant die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden, of die kunnen leiden tot voor de klant ongewenste nevenverschijnselen, dient de klant vooraf aan te geven. Hieronder valt medicijngebruik, allergieën en/of bestraling. Ook het gebruik van Henna Poeder of haarkleuringen met metaalhoudende ingrediënten kunnen het eindresultaat beïnvloeden.

– Is de behandeling niet zoals de klant verwachtte, dan kan de klant een klacht indienen bij de kapper. De klant dient de klacht binnen 1 week na de behandeling kenbaar te maken aan de kapper.

– De klant dient de kapper de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen, d.m.v. een nieuwe behandeling. De kapper is niet verplicht om de klant geld terug te geven bij ontevredenheid. Het is ten alle tijden het doel om de klant met een tevreden resultaat te behandelen. Mocht dit uitkomen op andere type behandelingen dienen deze betaald te worden door de klant zelf.

– De kapper aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien tegen het advies in, de klant eist dat er toch bepaalde werkzaamheden doorgang moeten vinden. Mocht de kapper niet achter de werkzaamheden staan die ingepland staan mag deze afspraak geweigerd worden. Bij twijfel over de kwaliteit van het haar tijdens een kleurbehandeling wordt er altijd een ‘eigen risico formulier’ digitaal ondertekend.

– Indien er schriftelijk reactie gegeven wil worden op de algemene voorwaarden, mag dit gemaild worden naar: info@thehairlab.nl. Wij streven ernaar om binnen 24 uur een reactie te geven.

ONLINE AGENDA & ANNULERINGEN

In onze online boeking omgeving: ‘Salonized’ waar je zelf jouw afspraken kunt beheren, zit ook ons ‘NO-SHOW’ systeem verwerkt. Een No-Show is een klant die geen gebruik maakt van zijn/haar gereserveerde afspraak, die alle mogelijkheden om een afspraak tijdig af te zeggen niet heeft gebruikt en dus onaangekondigd niet verschijnt.

Waarom hanteren we het No-Show beleid?

In de prijs van een behandeling zitten veel kosten verwerkt, en bij de meeste kapsalons zijn ook de klanten die niet komen opdagen verwerkt in de prijs, de zogenaamde No Shows. Zoals iedereen van ons gewend is, zijn wij geen standaard kapsalon maar transparant en duidelijk. Wij vinden het daarom niet nodig om onze eventuele No Show kosten door te berekenen in de prijs van onze bestaande behandelingen. Daar kun jij vervolgens van profiteren omdat wij hierdoor onze prijzen bewust laag kunnen houden. Wij vinden het daarom niet nodig dat jij als trouwe klant hiervan de dupe moet zijn.

Onze voorwaarden voor onze No Shows zijn als volgt:

Vóór 24 uur voor behandeling – kosten = Gratis

Klanten kunnen tot minimaal 24 uur van tevoren gratis annuleren, in de ontvangstmail die je krijgt zit de optie ‘afspraak annuleren’ of ‘afspraak verzetten’, hiervoor wordt niets in rekening gebracht.

Binnen 24 uur voor behandeling – kosten = 50%

Klanten die wel hun afspraak binnen 24 uur voor behandeling annuleren wordt 50% van de behandeling in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats.

Niet gekomen/Vergeten/Te laat, kosten = 100%

Klanten die geen gebruik maken van zijn/haar gereserveerde plaats of te laat zijn, alle mogelijkheden om een afspraak af te zeggen niet gebruiken en onaangekondigd niet verschijnen, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats. Het No-Show systeem zal dit automatisch herkennen en bijhouden wie wel, wie niet of wie te laat is voor zijn of haar ingeplande afspraak.

E-mail herinnering

Je ontvangt één dag voor jouw afspraak een extra herinnering in de vorm van een e-mail. Soms belanden deze herinneringen in de spambox van de ontvanger waardoor het lijkt of deze niet verstuurd is. Deze e-mail is daarom een extra geheugensteun, je bent echter zelf verantwoordelijk voor het noteren en nakomen van jouw afspraak. Mocht je niet meer weten wanneer je jouw afspraak hebt gemaakt neem dan contact met ons op.

Openingstijden

Contact

Salon 2 Go

Jan de Wittstraat 2, 4615 GC, Bergen op Zoom

Tel: 06-22331870